Welcome to the New ME!!!!!!!!

Tuesday 20 December 2011

Kenali Aku yang mudah stress!!!

Stress! Memang sAYA ni mudah sangat STress. x tahulah kenapa. Adakah perempuan memang mudah stress. Semalam pergi shopping dengan my parents. Sebelum itu aku pergi urus hal-hal yang melibatkan perkahwinan. Boleh pulak rasa mahu menangis masa tengah jalan-jalan cuci mata dekat Parkson. Macam-macam yang bermain dalam fikiran. Mungkinkah ini simptom-simpton sebelum period. Ditambah lagi dengan bab-bab kahwin yang belum selesai lagi. Mana mahu fikir pasal kewangan lagi. Takut baget lari. Duit tu ada tapi takkanlah mahu habiskan savings.Sayanglah dah bertahun-tahun kumpul, better simpan untuk kecemasan. Tapi dalam keadaan risau tu,dapat jugalh beli handbag for my mum as a Xmas gift. Biarlah dia happy. Duit boleh dicari. Sewaktu berada didalam kereta with my DAD, my dad x habis-habis cerita pasal kahwin ni. Dahlah kepalaku sakit fikir pasal ini.. Mungkin dia excited sangat tapi itulh x tahan bila dia kata mahu tambah itu ini. Pening fikir! Aku ni tersepit diantara my dad and our budget! Bestnya jadi lelaki x payah fikir mcm mana mahu urus. Yang penting kewangan sahaja itu pun aku ada tolong juga sikit-sikit. X best urus seorang-seorang ni. Tension banyak benda kena follow up. Dah buat checklist, tapi masih lagi cuak x tentu pasal. Mungkin inilah dikatakan oleh kawanku, based on my friend experience dulu masa dia dekat nak kahwin badan terus jadi slim and cantik gara-gara stress memikirkan pasal kahwin ni. Aku pun tertunggu-tunggu juga tapi badan x turun-turun pun ha3. Ataupun aku mungkin x perasan. adikku kata dah nampak kurus.Mudah-mudahan turun sampai majlis itu nanti. Ada juga kenangan badan nampak slim he3. Hopefully, God will guide us and make these things easier for us to handle.

No comments: